thebeautifulthing

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av you know thaa girl - 2 oktober 2011 11:09

http://shop.ziperall.se/?utm_source=Bloggplatsen&utm_medium=Banner&utm_campaign=Okt


Checka in :D ?

ja tror jag beställer en sån på mina pengar nästa vecka :D ?

dom e fede nice (;

HÖHÖH , (: men jaja de va ett snabbare inlägg , ciiaa D:

Av you know thaa girl - 2 oktober 2011 11:04

HEJSAN :D

bloggar lite snabbis snabbis innan jag åker till pappa hehehe !

ja , men jao , jag pallade inte sova på sängen såå jag sov på en soffa idaag,

och det var ju kuuul ? & mysigt (A) ,

 nyss kollade jag på en asgrym film som stora syster la på

den va skit roliig :D , Men lite sorlig också , ! (A)

men om jag får reda på vad den heter så skriver jag den såklart på bloggen

, men den handlar omd ans och sånt och den är engelsk ! :)

Okeje , nu ska ja ba hitta en till bild på mig i morfars data & sätta in den ;o.. om jag ens har en bild hiihih ! , men jaja

 

jag tror jag hittade en bild på mig och min kusin?

HAHAH , SÅ GAMMAL :o

Presentation


hej jag heter paulina , & jag äger (A)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards